Hulp nodig? Bel +31 (0)30 2320 445 of Whatsapp naar +31 (0)6-15 19 74 74
× Categorieën
Zoek naar producten {}

Delonghi Magnifica ESAM 4500

Delonghi Magnifica ESAM 4500
  • http://static3.vergelijk.be/fotos/{{size}}/6/7/1/7/delonghi-esam-4500-magnifica-20466717.jpg
  • http://static0.vergelijk.be/fotos/{{size}}/8/9/7/3/delonghi-magnifica-esam-4500-21808973.jpg
  • http://static2.vergelijk.be/fotos/{{size}}/8/9/7/4/delonghi-magnifica-esam-4500-21808974.jpg
  • http://static1.vergelijk.be/fotos/{{size}}/7/3/7/9/delonghi-magnifica-esam-4500-23837379.jpg
  • http://static0.vergelijk.be/fotos/{{size}}/0/7/7/5/delonghi-magnifica-esam-4500-24560775.jpg
Delonghi Magnifica ESAM 4500 (100)
7.1 (16, 16)
  • 1.8 liter AVERAGE De inhoud van deze watertank is genoeg wanneer je familie of vrienden op bezoek komen. Vaak bijvullen is niet nodig
espressomachine > delonghi > esam_4500_magnifica
Fonq.be
579.59, 2 dagen (offer_sdt_2_days)
2
  • Technische details
    • Verstelbare koffie sterkte: Ja
    • Capaciteit in kopjes: 14.0
    • Beker-warmer: Ja
    • Koffiebonen capaciteit: 200 g
    • Automatisch antikalksysteem: Ja
    • Ingebouwde grinder: Ja
    • Koffie invoertype: Koffiebonen, Gemalen koffie
    • Drank types: Cappuccino
    • Melkreservoir: Ja
    • Verstelbare malingsinstellingen: Ja
    • Aantal malersinstellingen: 13
    • Aantal spuiten: 2
    • Maximum werkdruk: 15 bar
    • Afneembare watertank: Ja
    • Verwarmingssysteem: Thermoblock
    • Standby-functie: Ja
    • Soort: Espresso
    • Automatisch uitschakelen: Ja
    • Capaciteit watertank: 1.8 liter
    • Waterniveau-indicator: Ja
    • Uitneembare morsplaat: Ja
    • Koffiezetapparaat type: Volledig automatisch
  • Gewicht en omvang
    • Hoogte: 360 mm
    • Breedte: 285 mm
    • Diepte product: 375 mm
    • Gewicht product: 10500 g
  • Energie
    • AC input voltage: 220-240 V
    • AC input frequency: 50/60 Hz
    • Stroomverbruik: 1350 W
  • Design
    • Kastontwerp: Vrijstaand
    • Geìntegreerde display: Ja
    • Materiaal behuizing: Roestvrijstaal
    • Kleur: Zilver
    • Modelnaam: Magnifica Espresso Coffee Maker
  • Na 4 jaar, 2 maanden en 6900 kopjes koffie onherroepelijk defect.
    Na 2 jaar en 3 maanden met 6900 koffies op de teller in panne. Na betaling van 80 euro werd verteld dat reaparatie meer dan 350 zou kosten. De Longhi wilde geen commerciële geste doen, want dit kan gebeuren. De monteur vond het ook wel snel.
    3.7
    • kwaliteit: 1.0
    • gebruiksgemak: 5.0
    • mogelijkheden: 5.0
    false
    meer dan een jaar
  • Prima machine
    Ruim 6 jaar geleden aangeschaft, toen nog voor €749,-, fantastisch bevallen. Nu is hij wel versleten, hij is voor de tweede keer in korte tijd stuk. Eerste reparatie was een verwarmingselement van €92,-, nu moet er weer een onderdeel van €84,- komen. De bedieningsknop blijft hangen en daardoor doet ie niks meer. We twijfelen nog over deze reparatie of een nieuwe. De opwarmplaat gebruikten we nooit, de koffie was heet zat, en we hebben er ook nooit gewone koffie in gedaan, dus die opties kan ik nu missen. We missen hem voor de rest wel enorm! Er zijn niet zo veel apparaten met een geïntegreerd melksysteem. Zit te twijfelen over een Miele, hopelijk gaat die nog wat langer mee.
    8.0
    • duurzaamheid: 7.0
    • gebruiksgemak: 8.0
    • mogelijkheden: 9.0
    true
    meer dan een jaar
  • mooie apparaat maar,maar de prijs kwaliteid verhouding slecht
    Wij hebben dit apparaat nu 4 jaar,voor derde x reparatie voor de tweede x een melkkan. diverse o ringen vervangen. Nu is de koffie lauw,element defect. Voor de derde x Dilonghi een mail gestuurd, deze worden niet beantwoord al met al een slechte beurt.
    5.7
    • duurzaamheid: 1.0
    • gebruiksgemak: 8.0
    • mogelijkheden: 8.0
    false
    meer dan een jaar
  • Apparaat nu bijna 4 jaar in gebruik
    Apparaat nu bijna 4 jaar in gebruik. Doet er ineens 5 minuten over om op te warmen en geeft lauwe koffie. Reparatiekosten begroot op bijna 180 euro. Een thermisch element kapot. Er zou een coulance reglenig bestaan bij delonghi voor apparaten van 3 en 4 jaar op onderdelen. Daar zie ik niets van terug. Gezien de hoge aanschafkosten had ik mijns inziens mogen verwachten dat een zo belangrijk onderdeel niet zo snel kapot zou gaan. Delonghi is telefonisch niet bereikbaar (na meer 10 min wachtmuziekje - geen verbinding meer.
    5.7
    • duurzaamheid: 3.0
    • gebruiksgemak: 7.0
    • mogelijkheden: 7.0
    false
    meer dan een jaar
  • Magnifcant apparaat
    Apparaat doet ruim 6 jaar trouwe dienst. Vorig jaar een nieuwe melk kan gekocht omdat in de oude een scheur was ontstaan. Nu het melkopschuimpompje stuk. Dit zelf vervangen voor 12 euro! Mocht deze ooit stuk gaan komt er zeker weer een zelfde! We genieten iedere dag van de lekkere espresso en cappuccino waar de visite zich hier al meerdere jaren op verheugen.
    8.3
    • duurzaamheid: 9.0
    • gebruiksgemak: 8.0
    • mogelijkheden: 8.0
    true
    meer dan een jaar
  • Dit apparaat nu ruim 3 jaar in gebruik, en werkelijk nog nooit maar dan ook nog ...
    Dit apparaat nu ruim 3 jaar in gebruik, en werkelijk nog nooit maar dan ook nog nooit wat mee gehad. Nog steeds als dag 1 een perfecte werking en kop koffie. De afstelknop van de maalgraad hebben wij nog nooit aangezeten ondanks dat we heel wat merken bonen het uitgeprobeerd. Mocht deze ooit stuk gaan, koop ik dezelfde weer terug.
    10.0
    • duurzaamheid: 10.0
    • gebruiksgemak: 10.0
    • mogelijkheden: 10.0
    true
    meer dan een jaar
  • wij hebben dit apperaad van 3 /2 2009, en moeten al voor de derde keer een nieuwe ...
    wij hebben dit apperaad van 3 /2 2009, en moeten al voor de derde keer een nieuwe deksel kopen. ik heb hier de servise van delonghi gebeld,die zij dat dit pech was.en ze daar niets tegen kunnen doen.ik heb toon boos men gesprek beeindigd.dit grapje kost mij telkens 27 euro incl. 13 euro verzendkosten.ik ben zeer teleurgesteld door deloghi.ik ben nog steeds boos . de sevise is o,o
    6.0
    • duurzaamheid: 6.0
    • gebruiksgemak: 6.0
    • mogelijkheden: 6.0
    true
    meer dan een jaar
  • Tja
    Tja... Wij hebben deze koffie machine al ruim 2 jaar en hebben (zonder problemen en reparaties) optima forma kunnen genieten van de heerlijke koffie. De aanschafprijs is wel behoorlijk, maar die keus maak je zelf (vergelijk het eens met de Senseo en de nespresso - duur in gebruik) maar het resultaat van een heerlijke kop foffie/capucino is de beloning. Wel op tijd de onderhoud plegen die in de gebruikshandleiding geeft! Ontkalken wanneer het apparaat dat aangeeft. We hebben wel een aparte melkschuimer gekocht, want het melkreservoir geeft te veel rompslomp wbt schoonmaken. Trouwens daar hadden wij de ramp het rubber ringetje van de uitlaat heetwaterpijpje stuk te maken (oorzaak onbekend). Gauw naar de Handyman gegaan. Mochten uit doosje met diverse maten en soorten een nieuw ringetje pakken en voor nog geen euro was het pijpje weer ok. Daar had Delonghi qua service wel beter op in moeten springen (gratis versturen). Maar als we het over de smaak moeten spreken: houd wel rekening met de soort van bonen, want dat scheelt in prijs en smaak. Wij gebruiken nu Goudmerk van het huismerk van Dirk vd Broek. Heerlijke diepe smaak. Complimenten van onze visite voor de heerlijke verse koffie. Wat wil je nog meer?
    9.0
    • duurzaamheid: 9.0
    • gebruiksgemak: 9.0
    • mogelijkheden: 9.0
    true
    meer dan een jaar
  • Heeft het iets meer dan 2 jaar prima gedaan
    Heeft het iets meer dan 2 jaar prima gedaan. Nu de garantie verlopen is geeft die alleen maar lauwe koffie. Een monteur is overbodig. Maar wat heet duurzaamheid? Na 2 maanden, een jaar, 2 jaar? De machine kost gemiddeld 400 euro of zelfs meer. Wat mag je dan verwachten van een bonenmachine van de Longhi? Ik had in ieder geval gerekend op een beter product. Dit valt me zwaar tegen. Zet ik de aanschaf uit tegen de duurzaamheid (2 jaar en iets meer) dan raad ik het niet aan bij mijn familie of wie dan ook. Dit is een ferme afschrijving.
    6.7
    • duurzaamheid: 2.0
    • gebruiksgemak: 9.0
    • mogelijkheden: 9.0
    false
    meer dan een jaar
  • goede koffie, slechte service
    Goede koffie,slechte service, De maalunit van mijn Esam 4500 moest worden vervangen.Het aandrijfriempje was kapot. De monteur die de maalunit kwam vervangen stelde dat dit normaal gesproken niet mocht gebeuren. Ik hoefde de maalunit niet te batalen. Tot mijn ontsteltenis deelt hij mede dat ik de monteurskosten ten bedrage van 101,15 wel dien te betalen. Dit alles vind ik een zeer vreemde manier van serviceverlening: Een onderdeel , dat niet kapot dient te gaan, wordt vervangen en voor de kosten hiervan dient de klant op te draaien.
    5.0
    • duurzaamheid: 2.0
    • gebruiksgemak: 6.0
    • mogelijkheden: 7.0
    false
    meer dan een jaar
  • apparaat met een lastig te temmen willetje
    Ik heb het apparaat nu 2 maanden in huis en ondertussen dus al intensief gebruikt. Een ding kan gezegd worden, duurzaam is hij wel. Hij heeft nog geen enkel technisch mankement vertoont. Daarmee bedoel ik te zeggen dat hij altijd aan gaat en mits goed afgesteld, altijd (lekkere) koffie geeft. Maar goed, de afstelling blijft een probleem vind ik. Daarme bedoel ik het instellen van de maalgraad. Want de rest van het aparaat is zo simpel dat een kleuter het kan doen. Ieder merk en type koffieboon heeft een andere maalgraad. Die moet je dus telkens opnieuw zien te vinden. Als de maalgraad te fijn is komt er geen koffie door de pers en dan geeft hij een error, "maalgraad te fijn". Daarna gooit hij de gemalen koffie weg. Dus als je na drie keer malen nog niet de goeie maalgraad hebt gevonden dan heb je al 3 koppen versgemalen koffie weggegooit. En dat is erg frustrerend. Vooral als je dure exclusieve bonen gebruikt. Het aparaat heeft de mogelijkheid om een kopje vooraf gemalen koffie te zetten, speciaal voor de decaf liefhebbers. Zo'n kopje koffie is wel dubbel zo duur want poeder of niet, bonen malen doet hij toch. En die gooit hij dan weg. De cappuccinoknop is leuk. Je moet hem echter wel eenmalig goed afstelen. Lastig is dan dat als je een keer minder of meer melk in je koffie wilt, dat je hem dan weer opnieuw moet instellen. Het apparaat is niet stil. Het malen van de bonen komt overal (in mijn gezin met kind en televisie) bovenuit. Ik heb geen vergelijk met andere apparaten, maar als dit de stilste is dan heeft de wereld een probleem. Al met al, een duurzaam, eenvoudig te bedienen apparaat maar niet goed voor je portomonnee (ivm de bonen die zo op zijn). Wel fijn dat DeLonghi zo nu en dan een welkomstpaket weggeeft met daarin Illy bonen en kopjes. En heb je in ieder geval wat van je weggegooide bonen terug.
    7.3
    • duurzaamheid: 9.0
    • gebruiksgemak: 8.0
    • mogelijkheden: 5.0
    true
    enkele maanden
  • Heb hem nu ruim 3,5 jaar en hij heeft het net begeven
    Heb hem nu ruim 3,5 jaar en hij heeft het net begeven. Was er zeer tevreden over. Moet nu in reparatie, maar na 2 jaar vervalt fabrieksgarantie. Terug naar de winkel dus en vervelende discussies.
    7.7
    • duurzaamheid: 3.0
    • gebruiksgemak: 10.0
    • mogelijkheden: 10.0
    true
    meer dan een jaar
  • Heb het apparaat al 1,5 jaar
    Heb het apparaat al 1,5 jaar! Kan niet meer zonder. Zijn echte koffieliefhebbers. Koffie is heerlijk en makkelijk te bedienen. Krijg veel complimenten over de koffie! Gebruik het ook veel om thee te zetten. Schakelt automatisch uit wanneer het enkele minuten niet in gebruik is.
    9.3
    • duurzaamheid: 9.0
    • gebruiksgemak: 10.0
    • mogelijkheden: 9.0
    true
    meer dan een jaar
  • Prima apparaat, eenvoudige bediening, makkelijk te onderhouden door uitneembare ...
    Prima apparaat, eenvoudige bediening, makkelijk te onderhouden door uitneembare zetgroep, ook ideaal voor heet water door 2e verwarmingselement, nooit geen problemen mee.
    8.0
    • duurzaamheid: 7.0
    • gebruiksgemak: 9.0
    • mogelijkheden: 8.0
    true
    meer dan een jaar
  • ik heb hem al bijna twee jaar en werkt tot op de dag van vandaag erg goed geen ...
    ik heb hem al bijna twee jaar en werkt tot op de dag van vandaag erg goed geen problemen mee
    9.0
    • duurzaamheid: 10.0
    • gebruiksgemak: 9.0
    • mogelijkheden: 8.0
    true
    meer dan een jaar
  • Ik heb hem nu 2 jaar, en al div
    Ik heb hem nu 2 jaar, en al div. keren een monteur gehad, elke keer word bijna alles vernieuwd nu nog garantie. Bij de volgende keer doe ik hem de deur uit, reparatie kosten zijn dan veel te hoog, dus koop geen delonghi.
    4.7
    • duurzaamheid: 4.0
    • gebruiksgemak: 5.0
    • mogelijkheden: 5.0
    false
    meer dan een jaar
2
  • Fonq.be Fonq.be
    • http://static2.vergelijk.be/s/1.41//images/content/qualitymarks/THUISWINKEL.png
    579.59, 2 dagen (offer_sdt_2_days)
  • Bol.com Bol.com
    6.3 (25, 25)
    • http://static2.vergelijk.be/s/1.41//images/content/qualitymarks/THUISWINKEL.png
    635.99, 5 dagen (offer_sdt_5_days)
  • Tel. +31 (0)30 2320 445
  • WhatsApp +31 (0)6-15 19 74 74
  • blijmakers@vergelijk.be